Zajęcia umuzykalniające dla maluszków 0-3 lata wg teorii Edwina Gordona
Zajęcia prowadzone są według teorii prof. Edwina E. Gordona – oparte na śpiewaniu róznorodnych melodii i rytmiczanek z użyciem kolorowych pomocy (chustki, piłeczki, bańki mydlane, woreczki gimnastyczne, chusta animacyjna, instrumenty perkusyjne).
Gordonki rozwijają nie tylko zdolności muzyczne dzieci, ale i zdolności manualne czy koordynację ruchową. Wspomagają też naukę mowy.
Podczas zajęć dzieci osłuchują się z bogatym repertuarem melodyczno-rytmicznym (różne skale muzyczne, tempa, rytmy, style), wyrabiając gotowość do nauki gry na instrumentach w przyszłości i wspaniale się bawiąc.
Prowadzący ukończyli kurs teorii E.E. Gordona.
Więcej o Gordonkach przeczytasz tutaj.
Zajęcia trwają 60 minut (30 minut język angielski + 30 minut umuzykalnianie wg teorii E.E. Gordona)
Zajęcia wpływają na dzieci WSZECHSTRONNIE – rozwijają zdolności językowe, muzyczne, manualne, ruchowe, zmysł wzroku i dotyku. Rodzice uczestniczą w zajęciach razem z dziećmi mając szansę wymienić się doświadczeniami. Zajęcia są nieformalne – nie oczekujemy od dzieci uczestnictwa a jedynie je do niego zachęcamy i wspieramy.
Nasze zajęcia rozwojowe to wspaniały sposób na spędzenie wartościowego czasu z dzieckiem i świetna zabawa. Część umuzykalniająca prowadzona jest zgodnie z teorią E.E. Gordona.
W ramach Klubu Malucha Fikamy bez MAMY! stawiamy dziecko w centrum – ważny jest dla nas szacunek dla jego osobowości i indywidualizmu. Dbamy o jego wszechstronny rozwój. Zapewniamy maluchom zajęcia na najwyższym poziomie, dajemy poczucie ciepła i bezpieczeństwa. Nasz bogaty program ma na celu pozwolić dzieciom uczyć się przez zabawę i rozwijać kreatywność oraz wrodzone zdolności.
Oferujemy opiekę nad dziećmi przez 5 godzin dziennie wraz z szerokim wachlarzem zajęć dodatkowych.
Codziennie dzieci mają okazję uczestniczenia w zabawach ogólnorozwojowych, zajęciach muzycznych, sensoplastycznych, tanecznych, językowych, dogoterapii, spotkaniach z instrumentami. Znajdujemy również czas na bajkoterapię czy zabawy podwórkowe, a to wszystko pod okiem wykwalifikowanej kadry – pedagogów, osób z doświadczeniem w opiece nad dziećmi w wieku żłobkowym i przedszkolnym, nauczycieli muzyki i języków obcych, animatorów czasu wolnego, trenerów sensoplastyki.