CERTYFIKOWANE SZKOLENIE ONLINE

Prowadź zajęcia muzyczne dla dzieci szkolnych!
Zdobądź wiedzę i kwalifikacje niezbędne do prowadzenia zajęć dla dzieci szkolnych w oparciu o innowacyjną teorię uczenia się muzyki Edwina Eliasa Gordona! 

UKOŃCZENIE KURSU DAJE KWALIFIKACJE DO PROWADZENIA ZAJĘĆ GORDONOWSKICH DLA DZIECI SZKOLNYCH

Na rynku pracy liczą się te kompetencje i umiejętności nauczycielskie, które przynoszą realne efekty w pracy z dziećmi

Niezależnie od tego czy prowadzisz swoją działalność gospodarczą, czy jesteś zatrudniona w szkole (muzycznej lub ogólnokształcącej) - ważne jest stawianie na kreatywne i sprawdzone rozwiązania.

Zajęcia wg. teorii E.E. Gordona są nie tylko atrakcyjne zarówno dla nauczycieli, jak i dzieci, ale przede wszystkim - jako oparte na badaniach naukowych - realnie przyczyniają się do rozwijania zdolności muzycznych u dzieci i umożliwiania im nabywania umiejętności muzycznych. Dzięki tym zajęciom dzieci uczą się audiacji, czyli myślowego przetwarzania muzyki podczas jej słuchania, wykonywania, prowadząc do umiejętności twórczej i improwizacji czy powodzenia w nauce gry na instrumencie. To sprawia, że dzieci w sposób niezwykle szybki i naturalny nabywają kompetencje, których brakuje niejednemu dorosłemu - jak chociażby poczucie rytmu i tonalności, rozpoznawania i poruszania się do skomplikowanych rytmów regularnych i nieregularnych czy głosowego improwizowania w skalach.

Zatem pracując wg tej teorii zapewnisz stajesz się częścią większego dobra - wspierania rozwoju dzieci przez muzykę. A dodatkowo - uatrakcyjniasz swoje kompetencje, co na rynku pracy jest zawsze bardzo cenne

         Zdobądź kwalifikacje do prowadzenia zajęć gordonowskich dzięki certyfikowanemu szkoleniu online


... to mam dla Ciebie dobrą wiadomość!

Stworzyłam pierwszy kurs online, który umożliwia nauczycielom zdobywanie nowych kwalifikacji bez wychodzenia z domu w dogodnym dla nich czasie! A to oznacza, że możesz rozpocząć swoją przygodę z umuzykalnianiem dzieci szkolnych według teorii Gordona już dzisiaj!

Szkolenie zakończone jest certyfikatem, który uprawnia do prowadzenia zajęć gordonowskich. Aby go zdobyć, należy po przerobieniu kursu przesłać do oceny nagranie z prowadzenia zajęć wg tej teorii (niezależnie od poziomu grupy).

         Zobacz, dlaczego prowadzenie zajęć gordonowskich zwiększa Twoją atrakcyjność na rynku pracy:

Certyfikowany kurs ‘Uczenie muzyki dzieci w wieku szkolnym zgodnie z teorią E.E. Gordona. Audiacja Właściwa’ będzie dla Ciebie jedną z lepszych decyzji zawodowych, jeśli:

Jesteś już zmęczona prowadzeniem zajęć "o muzyce" zamiast zajęć muzycznych i chcesz by dzieci muzykę wykonywały a nie uczyły się historii bądź teorii muzyki. Czujesz, że Twoja praca mogłaby wyglądać lepiej i chciałabyś, by dawała Ci więcej satysfakcji

Chcesz poznać sprawdzony i wszechstronny sposób wspierania dzieci w rozwoju przez muzykę, bo zależy Ci na tym, by jak najlepiej przyczyniać się do ich rozwoju i zdobywania przez nie umiejętności muzycznych

        Chcesz zapewnić sobie więcej możliwości zatrudnienia, bo wiesz, że zajęcia gordonowskie są pożądane na rynku i otworzą przed Tobą dużo możliwości zawodowych

Posiadasz podstawową wiedzę muzyczną lub jesteś otwarta na jej uzupełnienie

W takiej sytuacji Kurs online dla nauczycieli "Uczenie muzyki dzieci w wieku szkolnym zgodnie z teorią E.E. Gordona. Audiacja Właściwa" będzie dla Ciebie IDEALNY, ponieważ w przeciwieństwie do większości innych tego typu kursów - jest oparty na badaniach i wieloletnim doświadczeniu.

Jeśli zależy Ci na profesjonalnym wsparciu, dzięki któremu zapewnisz sobie możliwość prowadzenia wyjątkowych zajęć umuzykalniających w szkole - ten kurs jest dla Ciebie. Pokażę Ci krok po kroku, jak prowadzić zajęcia wg teorii E. E. Gordona z dziećmi w wieku szkolnym. Z wykorzystania tej teorii przeszkoliłam już wielu nauczycieli - a teraz mogę to zrobić dla Ciebie.

Oto co o kursie mówią jego uczestniczki:

Joanna Kaźmierczak (mama 16 miesięcznego synka, pedagog, terapeutka, instruktorka rytmiki)

Kurs online "Uczenie muzyki dzieci w wieku szkolnym zgodnie z teorią E.E. Gordona. Audiacja Właściwa" to szkolenie, które powinien przerobić KAŻDY nauczyciel muzyki.

Z wykształcenia jestem pedagogiem i managerem muzycznym, również mamą 6-letniego Jasia. Sama mam za sobą doświadczenia tradycyjnej szkoły muzycznej i marzy mi się, by uczniowie uczyli się muzyki inaczej. By ją kochali, rozumieli i się nią cieszyli. By uczyli się muzykowania a nie teorii.

Jeśli chcesz kompletnie zmienić perspektywę na to jak należy uczyć dzieci muzyki i poznać teorię E. E. Gordona - ten kurs to najlepszy wybór. Polecam, polecam, polecam.

Dziękuję Ci, Karolina, za ten kurs i misję zmiany obrazu polskiego szkolnictwa i nauki muzyki.

Jana Lewandowska (mama 6-latka, pedagog, manager muzyczny)


Joanna Kaźmierczak (mama 16 miesięcznego synka, pedagog, terapeutka, instruktorka rytmiki)

Kurs online "Uczenie muzyki dzieci w wieku szkolnym zgodnie z teorią E.E. Gordona. Audiacja Właściwaw profesjonalny i przystępny sposób pokazuje nam, nauczycielom, jak uczyć dzieci muzyki. Jak kolejno wspierać je w nabywaniu umiejętności muzycznych, jak prowadzić w kierunku audiowania czyli myślowego przetwarzania muzyki, tworzenia i improwizacji.

Jest rzeczowo, jest przyjaźnie, 7-letnia Amelka na przykładach obrazuje każdy element. Super kurs."

Anna Markowska (nauczycielka muzyki)

O autorce kursu:

dr Karolina Kizińska

Mama 7 letniej Amelki i 20 miesięcznego Kuby, dr, nauczyciel muzyki, pianistka, dyrygentka chóralna, certyfikowany instruktor zajęć gordonowskich z 15 letnim doświadczeniem.

Założycielka Szkoły Muzyki Kompozytornia (kompozytornia.pl), Klubu Malucha Fikamy bez MAMY! oraz Przedszkola Fikamy i GRAMY! w Poznaniu, właścicielka marki @Supermom Music Lab. Stypendystka Fulbrighta na University of California, Berkeley na wydziale muzyki. 

Członkini Towarzystwa Gordonowskiego i The Gordon Institute for Music Learning (GIML). Szkoli rodziców w zakresie umuzykalniania dzieci oraz nauczycieli chcących prowadzić zajęcia gordonowskie dla dzieci młodszych i dzieci w wieku szkolnym (audiacja wstępna i audiacja właściwa) oraz chcących prowadzić zajęcia nauki gry na pianie zgodnie z teorią E.E. Gordona.

Oto, czego konkretnie dowiesz się w trakcie kursu:

Moduł I: E.E. Gordon i jego teoria uczenia się muzyki (Wartość: 300zł). W tym module dowiesz się więcej o samym prof. Gordonie i jego teorii MLT (Music Learnig Theory)

Moduł II: Audiacja wstępna a Audiacja właściwa - typy i stadia (Wartość: 300zł). W tym module poznasz różnice pomiędzy audiacją wstępną (nieformalnym kierowaniem edukacją muzyczną dziecka) a audiacją właściwą (formalnym kierowaniem edukacją muzyczną dziecka starszego).

Moduł III: Zdolności a umiejętności muzyczne (Wartość: 300zł). Ten moduł pozwoli Ci zrozumieć czym różnią się zdolności od umiejętności, jak rozwijać te pierwsze i wspierać nabywanie tych drugich i jakie znaczenie mają zdolności i ich poziom w kontekście nabywania różnych umiejętności muzycznych (takich jak np. gra na instrumencie)

Moduł IV: Solfeż rytmiczny i solmizacja relatywna czyli Twój nowy słownik do nauczania dzieci muzyki (Wartość: 300zł). W tym module powiem Ci jak wygląda solfeż rytmiczny stworzony przez E.E. Gordona do uczenia dzieci rytmu oraz na czym polega solmizacja relatywna, za pomocą której uczymy dzieci różnych tonalności. 

Moduł V: Kolejność uczenia się umiejętności - wprowadzenie (Wartość: 300zł). W tym module poznasz poziomy w ramach różnicowania i wnioskowania, przez które przechodzą dzieci ucząc się muzyki. Dowiesz się jak sekwencyjnie odbywa się ta nauka oraz jakie przykłady prezentować by umożliwić uczniom przechodzenie przez poszczególne etapy.

Moduł VI: Różnicowanie W sześciu podmodułach omówiony jest dokładnie każdy poziom uczenia się umiejętności wraz z przykładami w ramach poziomu różnicowania (Wartość: 500zł). 

VI a - Poziom słuchowo głosowy

VI b - Poziom skojarzeń słownych i syntezy części

VI c 1 - Przykłady serii motywów rytmicznych na poziomie skojarzeń słownych, od makro-mikrobitowych, po rozdrobnienia, pauzy, wydłużenia i rytmy nieregularne

VI c 2 - Przykłady motywów tonalnych na poziomie skojarzeń słownych w tonalności durowej i molowej, zarówno w wersji T i D, jak i T, S, D (T- tonika, S - subdominanta, D - dominanta)

VI d - Poziom skojarzeń graficznych

VI e - Poziom syntezy całościowej

Moduł VII: Wnioskowanie W tym module omówiony jest każdy poziom uczenia się umiejętności wraz z przykładami w ramach poziomu wnioskowania, a więc Uogólnianie, Twórczość i Improwizacja oraz Rozumienie Teoretyczne (Wartość: 300zł)

Workbook (E-book) Dzięki najważniejszym infomracjom zebranym w jednym miejscu masz swoje kompendium wiedzy i przykładów nutowych, do których możesz w każdej chwili sięgnąć (Wartość: 200zł)

Dołączając do kursu teraz dostajesz aż 8 super bonusów!

Bonus I: Pełne zajęcia gordonowskie w formie video (Wartość: 500 zł). 

Absolutnie najcenniejszy bonus - obserwuj, analizuj i inspiruj się przy budowie własnych zajęć gordonowskich. W przeciwieństwie do obserwowania zajęć na żywo - do tych możesz wracać wielokrotnie 🙂 Podczas zajęć podaję różne opcje zabaw dla dzieci na różnych poziomach zaawansowania (na różncyh etapach), w tym również przykład z instrumentem (pianino).

Bonus II: Przykłady motywów rytmicznych na poziomie słuchowo/głosowych w wykonaniu 7-letniej Amelki (Wartość: 200 zł)

Bonus III: Przykłady motywów tonalnych na poziomie słuchowo/głosowych w wykonaniu 7-letniej Amelki (Wartość: 200 zł)

Bonus IV: Przykłady motywów rytmicznych i tonalnych na poziomie skojarzeń słownych w wykonaniu 7-letniej Amelki (Wartość: 200 zł)

Bonus V: Rekomendacje podręczników metodycznych do nauki muzyki zgodnie z teorią E.E. Gordona (Wartość: 200 zł)

Bonus VI: Dodatkowe omówienie tematu solmizacji relatywnej z użyciem klawiatury pianina (Wartość: 100 zł)

Bonus VII: Przykład "testu" na rozpoznanie czy uczeń przeszedł audiację wstępną, w wykonaniu 7-letniej Amelki (Wartość: 100 zł)

Dzięki tym bonusom utrwalisz i poszerzysz wiadomości przekazane w modułach. Pamiętaj, że by odpowiednio zapamiętać i wdrożyć wiedzę, należy ją przyswajać wielokrotnie w różnych formach. 

Bonus VIII: Dostęp do prywatnej grupy na FB (Wartość 200 zł)

Dołączając do kursu otrzymujesz również dostęp do mojej zamkniętej społeczności na FB, gdzie wraz z innymi rodzicami i nauczycielami wspólnie dzielimy się pomysłami na zabawy muzyczne z dziećmi, wspieramy w coraz lepszym muzykowaniu i dopingujemy w momentach zwątpienia.

         Dołącz do certyfikowanego kursu online
Uczenie muzyki dzieci w wieku szkolnym zgodnie z teorią E.E. Gordona. Audiacja Właściwa”:

Najczęściej Zadawane Pytania:

Pytanie I: Jak szybko nauczę się prowadzić zajęcia?

Poprawna odpowiedź brzmi – to zależy! 

Nie jestem w stanie przewidzieć w jakim tempie i jak dokładnie będziesz przerabiała Kurs online „Uczenie muzyki dzieci w wieku szkolnym zgodnie z teorią E.E. Gordona. Audiacja Właściwa”.

Mogę powiedzieć jednak, że na przestrzeni ostatnich lat miałam okazję pomóc dziesiątkom nauczycieli. W większości przypadków ćwiczenie prowadzenia zajęć możesz zacząć od razu po wysłuchaniu wszystkich modułów i obejrzeniu przykładów. Doskonalenie warsztatu nauczycielskiego w tym temacie to proces ciągły, zachęcam CIę docelowo do uczestnictwa w dedykowanych warsztatach ze specjalistami w tej tematyce również spoza Polski, np. z Marilyn Lowe.

Pytanie II: Czy muszę mieć wykształcenie muzyczne?

Musisz mieć podstawową wiedzę muzyczną. W kursie posługuję się sformułowaniami, które mogą być dla Ciebie niejasne, jeśli nie miałaś wcześniej do czynienia z zagadnieniami muzycznymi. Ewentualnie - jeżeli doskonale śpiewasz i jesteś skora do nauki a równocześnie zdeterminowana, że chcesz prowadzić właśnie zajęcia gordonowskie - będziesz musiała tę wiedzę uzupełnić.

Pytanie III: Czy muszę umieć śpiewać?

Tak. Umiejętność czystego śpiewania (prawidłowa intonacja) jest niezbędna do prowadzenia zajęć gordonowskich. Podobnie jak poczucie rytmu (pulsu).

Pytanie IV: Na jak długo przyznawany jest dostęp do kursu?

Dostęp do kursu przyznawany jest przyznawany bezterminowo 🙂 (zgodnie z regulaminem - na rok, w praktyce, w ramach bonusu - na zawsze).

Pytanie V: Jakiego wsparcia mogę oczekiwać z Twojej strony?

Jestem znana z tego, że dbam o swoich klientów i ich efekty. A to oznacza, że jeżeli w dowolnym momencie będziesz potrzebowała mojego wsparcia to wystarczy, że wyślesz do mnie maila ze swoim pytaniem na hello@karolinakizinska.pl.

Pytanie VI: Czy ukończenie kursu daje mi uprawnienia do prowadzenia zajęć gordonowskich w placówkach?

Tak. Uzyskanie certyfikatu ukończenia naszego kursu uprawnia do prowadzenia zajęć w placówkach i instytucjach.

Pytanie VII: Jak mogę uzyskać certyfikat ukończenia kursu?

Do uzyskania certyfikatu niezbędne jest przesłanie nagrania prowadzonych zajęć. Nagranie powinno mieć 30-45 minut i być przeprowadzone z dziećmi w wieku szkolnym. Jeśli nie masz możliwości nagrać zajęć z dziećmi, możesz nagrać zajęcia bez dzieci. Zajęcia są oceniane i otrzymujesz feedback (opinię). Jeśli wymagają dopracowania, dostaniesz wskazówki co należy poprawić. Jeśli są zgodne z teorią E.E. Gordona i pokazują Twoją umiejętność zastosowania teorii w praktyce - otrzymujesz certyfikat ukończenia kursu.

Pytanie VIII: Czy mogę otrzymać fakturę?

Oczywiście. Przy płatności za kurs podaj dane do faktury - otrzymasz ją po zakupie mailem. 

Dołącz do kursu i zacznij prowadzić Gordonki!

Masz 24 godziny na podjęcie decyzji o dołączeniu, po tym czasie cena wzrośnie do 997zł

Wszelkie Prawa Zastrzeżone - Kompozytornia sp. z o.o. - 2021 - Polityka prywatności i Regulamin

Krok 1 z 2

Wypełnij poniższy formularz, aby otrzymać voucher na zajęcia INTRO i potwierdzić rezerwację miejsca na treningu!

Masz pytania? Zadzwoń do nas: + 48 691 256 266

Close
Page Created with OptimizePress