CERTYFIKOWANE SZKOLENIE ONLINE
UKOŃCZENIE KURSU DAJE KWALIFIKACJE DO PROWADZENIA ZAJĘĆ GORDONOWSKICH DLA DZIECI
Niezależnie od tego czy prowadzisz swoją działalność gospodarczą, czy jesteś zatrudniona w szkole (muzycznej lub ogólnokształcącej) - ważne jest stawianie na kreatywne i sprawdzone rozwiązania.
Zajęcia wg. teorii E.E. Gordona są nie tylko atrakcyjne zarówno dla nauczycieli, jak i dzieci, ale przede wszystkim - jako oparte na badaniach naukowych - realnie przyczyniają się do rozwijania zdolności muzycznych u dzieci i umożliwiania im nabywania umiejętności muzycznych. Dzięki tym zajęciom dzieci uczą się audiacji, czyli myślowego przetwarzania muzyki podczas jej słuchania, wykonywania, prowadząc do umiejętności twórczej i improwizacji czy powodzenia w nauce gry na instrumencie. To sprawia, że dzieci w sposób niezwykle szybki i naturalny nabywają kompetencje, których brakuje niejednemu dorosłemu - jak chociażby poczucie rytmu i tonalności, rozpoznawania i poruszania się do skomplikowanych rytmów regularnych i nieregularnych czy głosowego improwizowania w skalach.
Zatem pracując wg tej teorii zapewnisz stajesz się częścią większego dobra - wspierania rozwoju dzieci przez muzykę. A dodatkowo - uatrakcyjniasz swoje kompetencje, co na rynku pracy jest zawsze bardzo cenne
... to mam dla Ciebie dobrą wiadomość!
Stworzyłam pierwszy kurs online, który umożliwia nauczycielom zdobywanie nowych kwalifikacji bez wychodzenia z domu w dogodnym dla nich czasie! A to oznacza, że możesz rozpocząć swoją przygodę z umuzykalnianiem dzieci szkolnych według teorii Gordona już dzisiaj!
Szkolenie zakończone jest certyfikatem, który uprawnia do prowadzenia zajęć gordonowskich. Aby go zdobyć, należy po przerobieniu kursu przesłać do oceny nagranie z prowadzenia zajęć wg tej teorii (niezależnie od poziomu grupy).
Zobacz, dlaczego prowadzenie zajęć gordonowskich zwiększa Twoją atrakcyjność na rynku pracy:
Wyobraź sobie, że prowadzisz zajęcia dając dzieciom to co najlepsze i jednocześnie otrzymujesz za to godziwe wynagrodzenie.
Prowadząc zajęcia gordonowskie:
Certyfikowany kurs ‘Uczenie muzyki dzieci w wieku szkolnym zgodnie z teorią E.E. Gordona. Audiacja Właściwa’ będzie dla Ciebie jedną z lepszych decyzji zawodowych, jeśli:
Jesteś już zmęczona prowadzeniem zajęć "o muzyce" zamiast zajęć muzycznych i chcesz by dzieci muzykę wykonywały a nie uczyły się historii bądź teorii muzyki. Czujesz, że Twoja praca mogłaby wyglądać lepiej i chciałabyś, by dawała Ci więcej satysfakcji
Chcesz poznać sprawdzony i wszechstronny sposób wspierania dzieci w rozwoju przez muzykę, bo zależy Ci na tym, by jak najlepiej przyczyniać się do ich rozwoju i zdobywania przez nie umiejętności muzycznych
Chcesz zapewnić sobie więcej możliwości zatrudnienia, bo wiesz, że zajęcia gordonowskie są pożądane na rynku i otworzą przed Tobą dużo możliwości zawodowych
Posiadasz podstawową wiedzę muzyczną lub jesteś otwarta na jej uzupełnienie
W takiej sytuacji Kurs online dla nauczycieli "Uczenie muzyki dzieci w wieku szkolnym zgodnie z teorią E.E. Gordona. Audiacja Właściwa" będzie dla Ciebie IDEALNY, ponieważ w przeciwieństwie do większości innych tego typu kursów - jest oparty na badaniach i wieloletnim doświadczeniu.
Jeśli zależy Ci na profesjonalnym wsparciu, dzięki któremu zapewnisz sobie możliwość prowadzenia wyjątkowych zajęć umuzykalniających w szkole - ten kurs jest dla Ciebie. Pokażę Ci krok po kroku, jak prowadzić zajęcia wg teorii E. E. Gordona z dziećmi w wieku szkolnym. Z wykorzystania tej teorii przeszkoliłam już wielu nauczycieli - a teraz mogę to zrobić dla Ciebie.
Kurs online "Uczenie muzyki dzieci w wieku szkolnym zgodnie z teorią E.E. Gordona. Audiacja Właściwa" to szkolenie, które powinien przerobić KAŻDY nauczyciel muzyki.
Z wykształcenia jestem pedagogiem i managerem muzycznym, również mamą 6-letniego Jasia. Sama mam za sobą doświadczenia tradycyjnej szkoły muzycznej i marzy mi się, by uczniowie uczyli się muzyki inaczej. By ją kochali, rozumieli i się nią cieszyli. By uczyli się muzykowania a nie teorii.
Jeśli chcesz kompletnie zmienić perspektywę na to jak należy uczyć dzieci muzyki i poznać teorię E. E. Gordona - ten kurs to najlepszy wybór. Polecam, polecam, polecam.
Dziękuję Ci, Karolina, za ten kurs i misję zmiany obrazu polskiego szkolnictwa i nauki muzyki.
Jana Lewandowska
Pedagog, manager muzyczny, mama 6-letniego Jasia
Kurs online "Uczenie muzyki dzieci w wieku szkolnym zgodnie z teorią E.E. Gordona. Audiacja Właściwa" w profesjonalny i przystępny sposób pokazuje nam, nauczycielom, jak uczyć dzieci muzyki. Jak kolejno wspierać je w nabywaniu umiejętności muzycznych, jak prowadzić w kierunku audiowania czyli myślowego przetwarzania muzyki, tworzenia i improwizacji.
Jest rzeczowo, jest przyjaźnie, jest energia, a 7-letnia Amelka na przykładach obrazuje każdy element. Możemy od razu zastosować podczas naszych zajęć z dziećmi.
Super kurs!"
Anna Markowska
Nauczycielka muzyki
dr Karolina Kizińska
Mama 7 letniej Amelki i 20 miesięcznego Kuby, dr, nauczyciel muzyki, pianistka, dyrygentka chóralna, certyfikowany instruktor zajęć gordonowskich z 15 letnim doświadczeniem.
Założycielka Szkoły Muzyki Kompozytornia (kompozytornia.pl), Klubu Malucha Fikamy bez MAMY! oraz Przedszkola Fikamy i GRAMY! w Poznaniu, właścicielka marki @Supermom Music Lab. Stypendystka Fulbrighta na University of California, Berkeley na wydziale muzyki.
Członkini Towarzystwa Gordonowskiego i The Gordon Institute for Music Learning (GIML). Szkoli rodziców w zakresie umuzykalniania dzieci oraz nauczycieli chcących prowadzić zajęcia gordonowskie dla dzieci młodszych i dzieci w wieku szkolnym (audiacja wstępna i audiacja właściwa) oraz chcących prowadzić zajęcia nauki gry na pianie zgodnie z teorią E.E. Gordona.
Oto, czego konkretnie dowiesz się w trakcie kursu:
Moduł I: E.E. Gordon i jego teoria uczenia się muzyki (Wartość: 300zł). W tym module dowiesz się więcej o samym prof. Gordonie i jego teorii MLT (Music Learnig Theory)
Moduł II: Audiacja wstępna a Audiacja właściwa - typy i stadia (Wartość: 300zł). W tym module poznasz różnice pomiędzy audiacją wstępną (nieformalnym kierowaniem edukacją muzyczną dziecka) a audiacją właściwą (formalnym kierowaniem edukacją muzyczną dziecka starszego).
Moduł III: Zdolności a umiejętności muzyczne (Wartość: 300zł). Ten moduł pozwoli Ci zrozumieć czym różnią się zdolności od umiejętności, jak rozwijać te pierwsze i wspierać nabywanie tych drugich i jakie znaczenie mają zdolności i ich poziom w kontekście nabywania różnych umiejętności muzycznych (takich jak np. gra na instrumencie)
Moduł IV: Solfeż rytmiczny i solmizacja relatywna czyli Twój nowy słownik do nauczania dzieci muzyki (Wartość: 300zł). W tym module powiem Ci jak wygląda solfeż rytmiczny stworzony przez E.E. Gordona do uczenia dzieci rytmu oraz na czym polega solmizacja relatywna, za pomocą której uczymy dzieci różnych tonalności.
Moduł V: Kolejność uczenia się umiejętności - wprowadzenie (Wartość: 300zł). W tym module poznasz poziomy w ramach różnicowania i wnioskowania, przez które przechodzą dzieci ucząc się muzyki. Dowiesz się jak sekwencyjnie odbywa się ta nauka oraz jakie przykłady prezentować by umożliwić uczniom przechodzenie przez poszczególne etapy.
Moduł VI: Różnicowanie W sześciu podmodułach omówiony jest dokładnie każdy poziom uczenia się umiejętności wraz z przykładami w ramach poziomu różnicowania (Wartość: 500zł).
VI a - Poziom słuchowo głosowy
VI b - Poziom skojarzeń słownych i syntezy części
VI c 1 - Przykłady serii motywów rytmicznych na poziomie skojarzeń słownych, od makro-mikrobitowych, po rozdrobnienia, pauzy, wydłużenia i rytmy nieregularne
VI c 2 - Przykłady motywów tonalnych na poziomie skojarzeń słownych w tonalności durowej i molowej, zarówno w wersji T i D, jak i T, S, D (T- tonika, S - subdominanta, D - dominanta)
VI d - Poziom skojarzeń graficznych
VI e - Poziom syntezy całościowej
Moduł VII: Wnioskowanie W tym module omówiony jest każdy poziom uczenia się umiejętności wraz z przykładami w ramach poziomu wnioskowania, a więc Uogólnianie, Twórczość i Improwizacja oraz Rozumienie Teoretyczne (Wartość: 300zł)
Workbook (E-book) Dzięki najważniejszym infomracjom zebranym w jednym miejscu masz swoje kompendium wiedzy i przykładów nutowych, do których możesz w każdej chwili sięgnąć (Wartość: 200zł)
Dołączając do kursu teraz dostajesz aż 8 super bonusów!
Bonus I: Pełne zajęcia gordonowskie w formie video (Wartość: 500 zł).
Absolutnie najcenniejszy bonus - obserwuj, analizuj i inspiruj się przy budowie własnych zajęć gordonowskich. W przeciwieństwie do obserwowania zajęć na żywo - do tych możesz wracać wielokrotnie 🙂 Podczas zajęć podaję różne opcje zabaw dla dzieci na różnych poziomach zaawansowania (na różncyh etapach), w tym również przykład z instrumentem (pianino).
Bonus II: Przykłady motywów rytmicznych na poziomie słuchowo/głosowych w wykonaniu 7-letniej Amelki (Wartość: 200 zł)
Bonus III: Przykłady motywów tonalnych na poziomie słuchowo/głosowych w wykonaniu 7-letniej Amelki (Wartość: 200 zł)
Bonus IV: Przykłady motywów rytmicznych i tonalnych na poziomie skojarzeń słownych w wykonaniu 7-letniej Amelki (Wartość: 200 zł)
Bonus V: Rekomendacje podręczników metodycznych do nauki muzyki zgodnie z teorią E.E. Gordona (Wartość: 200 zł)
Bonus VI: Dodatkowe omówienie tematu solmizacji relatywnej z użyciem klawiatury pianina (Wartość: 100 zł)
Bonus VII: Przykład "testu" na rozpoznanie czy uczeń przeszedł audiację wstępną, w wykonaniu 7-letniej Amelki (Wartość: 100 zł)
Dzięki tym bonusom utrwalisz i poszerzysz wiadomości przekazane w modułach. Pamiętaj, że by odpowiednio zapamiętać i wdrożyć wiedzę, należy ją przyswajać wielokrotnie w różnych formach.
Bonus VIII: Dostęp do prywatnej grupy na FB (Wartość 200 zł)
Dołączając do kursu otrzymujesz również dostęp do mojej zamkniętej społeczności na FB, gdzie wraz z innymi rodzicami i nauczycielami wspólnie dzielimy się pomysłami na zabawy muzyczne z dziećmi, wspieramy w coraz lepszym muzykowaniu i dopingujemy w momentach zwątpienia.
Pytanie I: Jak szybko nauczę się prowadzić zajęcia?
Poprawna odpowiedź brzmi – to zależy!
Nie jestem w stanie przewidzieć w jakim tempie i jak dokładnie będziesz przerabiała Kurs online „Uczenie muzyki dzieci w wieku szkolnym zgodnie z teorią E.E. Gordona. Audiacja Właściwa”.
Mogę powiedzieć jednak, że na przestrzeni ostatnich lat miałam okazję pomóc dziesiątkom nauczycieli. W większości przypadków ćwiczenie prowadzenia zajęć możesz zacząć od razu po wysłuchaniu wszystkich modułów i obejrzeniu przykładów. Doskonalenie warsztatu nauczycielskiego w tym temacie to proces ciągły, zachęcam CIę docelowo do uczestnictwa w dedykowanych warsztatach ze specjalistami w tej tematyce również spoza Polski, np. z Marilyn Lowe.
Pytanie II: Czy muszę mieć wykształcenie muzyczne?
Musisz mieć podstawową wiedzę muzyczną. W kursie posługuję się sformułowaniami, które mogą być dla Ciebie niejasne, jeśli nie miałaś wcześniej do czynienia z zagadnieniami muzycznymi. Ewentualnie - jeżeli doskonale śpiewasz i jesteś skora do nauki a równocześnie zdeterminowana, że chcesz prowadzić właśnie zajęcia gordonowskie - będziesz musiała tę wiedzę uzupełnić.
Pytanie III: Czy muszę umieć śpiewać?
Tak. Umiejętność czystego śpiewania (prawidłowa intonacja) jest niezbędna do prowadzenia zajęć gordonowskich. Podobnie jak poczucie rytmu (pulsu).
Pytanie IV: Na jak długo przyznawany jest dostęp do kursu?
Dostęp do kursu przyznawany jest przyznawany bezterminowo 🙂 (zgodnie z regulaminem - na rok, w praktyce, w ramach bonusu - na zawsze).
Pytanie V: Jakiego wsparcia mogę oczekiwać z Twojej strony?
Pytanie VI: Czy ukończenie kursu daje mi uprawnienia do prowadzenia zajęć gordonowskich w placówkach?
Pytanie VII: Jak mogę uzyskać certyfikat ukończenia kursu?
Pytanie VIII: Czy mogę otrzymać fakturę?