CERTYFIKOWANE SZKOLENIE ONLINE
UKOŃCZENIE KURSU DAJE KWALIFIKACJE DO PROWADZENIA ZAJĘĆ GORDONOWSKICH DLA DZIECI W WIEKU SZKOLNYM.
Prowadzisz swoją działalność gospodarczą? Jesteś zatrudniona w szkole muzycznej lub ogólnokształcącej? A może dopiero planujesz swoją ścieżkę zawodową związaną z nauczaniem muzyki?
Niezależnie którą z dróg kroczysz, w każdej z nich ważne jest stawianie na kreatywne i sprawdzone rozwiązania. Takie, które sprawią radość dzieciom, pokażą im inną, ciekawszą stronę nauki oraz dadzą satysfakcję Tobie, jako nauczycielowi.
Zajęcia wg. teorii E.E. Gordona są nie tylko atrakcyjne zarówno dla nauczycieli, jak i dzieci, ale przede wszystkim - jako oparte na badaniach naukowych - realnie przyczyniają się do rozwijania zdolności muzycznych u dzieci i umożliwiania im nabywania umiejętności muzycznych. Dzięki tym zajęciom dzieci uczą się audiacji, czyli myślowego przetwarzania muzyki podczas jej słuchania, wykonywania, prowadząc do umiejętności twórczej i improwizacji czy powodzenia w nauce gry na instrumencie. To sprawia, że dzieci w sposób niezwykle szybki i naturalny nabywają kompetencje, których brakuje niejednemu dorosłemu - jak chociażby poczucie rytmu i tonalności, rozpoznawania i poruszania się do skomplikowanych rytmów regularnych i nieregularnych czy głosowego improwizowania w skalach.
Wykorzystując teorię E. E. Gordona w swojej pracy, stajesz się częścią większego dobra - pomagasz rozwijać się dzieciom przez muzykę. Wpływasz na ich postrzeganie świata oraz wrażliwość emocjonalną. Tak, właśnie Ty się do tego przyczyniasz! Niesamowite, prawda?
A dodatkowo, uatrakcyjniasz swoje kompetencje, co na prężnie rozwijającym się rynku pracy jest bardzo cenne.
... to mam dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia!
Jestem autorką pierwszego kursu online, który umożliwi Ci zdobywanie nowych kwalifikacji bez wychodzenia z domu i w dogodnym dla Ciebie czasie! Co to oznacza? Że możesz rozpocząć swoją przygodę z umuzykalnianiem dzieci szkolnych oraz własnym rozwojem już dzisiaj, bez czekania na datę szkolenia stacjonarnego!
Szkolenie ukończysz z certyfikatem, który uprawnia Cię do prowadzenia zajęć gordonowskich. Aby go zdobyć, po przerobieniu kursu prześlij do oceny nagranie z prowadzenia zajęć wg tej teorii (niezależnie od poziomu grupy).
Chcesz mieć bezpośredni wpływ na rozwój dzieci, zdobywać nowe umiejętności pożądane na rynku pracy, a jednocześnie dobrze zarabiać?
Jeśli tak, to prowadząc zajęcia gordonowskie:
Wybierz certyfikowany kurs "Audiacja Właściwa", jeśli:
Jesteś już zmęczona prowadzeniem zajęć "o muzyce" zamiast zajęć muzycznych i chcesz by dzieci muzykę wykonywały a nie uczyły się historii bądź teorii muzyki. Czujesz, że Twoja praca mogłaby wyglądać lepiej i chciałabyś, by dawała Ci więcej satysfakcji
Chcesz poznać sprawdzony i wszechstronny sposób wspierania dzieci w rozwoju przez muzykę, bo zależy Ci na tym, by jak najlepiej przyczyniać się do ich rozwoju i zdobywania przez nie umiejętności muzycznych
Chcesz zapewnić sobie więcej perspektyw zatrudnienia, bo wiesz, że zajęcia gordonowskie są pożądane na rynku i otworzą przed Tobą dużo możliwości zawodowych
Posiadasz podstawową wiedzę muzyczną lub jesteś otwarta na jej uzupełnienie
Jeśli pasuje do Ciebie minimum jeden punkt z powyższych, to znak, że mój kurs jest przeznaczony właśnie dla Ciebie! Stworzyłam go w oparciu o rzetelne badania oraz moje osobiste, wieloletnie doświadczenie.
Pokażę Ci krok po kroku, jak prowadzić zajęcia wg teorii E. E. Gordona z dziećmi w wieku szkolnym. Otrzymasz ode mnie niezbędne wsparcie oraz wiedzę, aby prowadzić zajęcia umuzykalniające w szkole w sposób nieszablonowy, a jednocześnie wyjątkowy.
Z moich kursów skorzystały już setki nauczycieli, którzy całkowicie zmienili swoje podejście do nauczania, zyskując jeszcze większą sympatię dzieci i zaufanie rodziców. Możesz być jednym z nich, jeśli tylko tego chcesz!
Kurs online "Uczenie muzyki dzieci w wieku szkolnym zgodnie z teorią E.E. Gordona. Audiacja Właściwa" to szkolenie, które powinien przerobić KAŻDY nauczyciel muzyki.
Z wykształcenia jestem pedagogiem i managerem muzycznym, również mamą 6-letniego Jasia. Sama mam za sobą doświadczenia tradycyjnej szkoły muzycznej i marzy mi się, by uczniowie uczyli się muzyki inaczej. By ją kochali, rozumieli i się nią cieszyli. By uczyli się muzykowania a nie teorii.
Jeśli chcesz kompletnie zmienić perspektywę na to jak należy uczyć dzieci muzyki i poznać teorię E. E. Gordona - ten kurs to najlepszy wybór. Polecam, polecam, polecam.
Dziękuję Ci, Karolina, za ten kurs i misję zmiany obrazu polskiego szkolnictwa i nauki muzyki.
Jana Lewandowska
Pedagog, manager muzyczny, mama 6-letniego Jasia
Kurs online "Uczenie muzyki dzieci w wieku szkolnym zgodnie z teorią E.E. Gordona. Audiacja Właściwa" w profesjonalny i przystępny sposób pokazuje nam, nauczycielom, jak uczyć dzieci muzyki inaczej niż nas uczono na studiach z edukacji muzycznej. Jak kolejno wspierać je w nabywaniu umiejętności muzycznych, jak prowadzić w kierunku audiowania czyli myślowego przetwarzania muzyki, tworzenia i improwizacji.
Jest rzeczowo, jest przyjaźnie, jest energia, a 7-letnia Amelka na przykładach obrazuje każdy element. Możemy od razu zastosować wskazówki podczas naszych zajęć z dziećmi.
Super kurs!"
Anna Markowska
Nauczycielka muzyki w szkole
dr Karolina Kizińska
Mama 7 letniej Amelki i 20 miesięcznego Kuby, dr, nauczyciel muzyki, pianistka, dyrygentka chóralna, certyfikowany instruktor zajęć gordonowskich z 15 letnim doświadczeniem.
Założycielka Szkoły Muzyki Kompozytornia (kompozytornia.pl), Klubu Malucha Fikamy bez MAMY! w Poznaniu, właścicielka marki @Supermom Music Lab. Stypendystka Fulbrighta na University of California, Berkeley na wydziale muzyki.
Członkini Towarzystwa Gordonowskiego i The Gordon Institute for Music Learning (GIML). Szkoli rodziców w zakresie umuzykalniania dzieci oraz nauczycieli chcących prowadzić zajęcia gordonowskie dla dzieci młodszych i dzieci w wieku szkolnym (audiacja wstępna i audiacja właściwa) oraz chcących prowadzić zajęcia nauki gry na pianie zgodnie z teorią E.E. Gordona.
- PONAD 1000 NAUCZYCIELI PRZESZKOLONYCH ONLINE I STACJONARNIE,
- 15 LAT DOŚWIADCZENIA W PRACY GORDONOWSKIEJ,
- 4 AUTORSKIE KURSY ONLINE W OPARCIU O TEORIĘ E.E. GORDONA,
- JEDEN Z TRZECH OŚRODKÓW W POLSCE WYDAJĄCYCH CERTYFIKATY UPRAWNIAJĄCE DO PROWADZENIA ZAJĘĆ GORDONOWSKICH.
Sprawdź dokładny plan kursu i zobacz, czego możesz się spodziewać:
Moduł I: E.E. Gordon i jego teoria uczenia się muzyki (Wartość: 300zł). W tym module dowiesz się więcej o samym prof. Gordonie i jego teorii MLT (Music Learnig Theory)
Moduł II: Audiacja wstępna a Audiacja właściwa - typy i stadia (Wartość: 300zł). W tym module poznasz różnice pomiędzy audiacją wstępną (nieformalnym kierowaniem edukacją muzyczną dziecka) a audiacją właściwą (formalnym kierowaniem edukacją muzyczną dziecka starszego).
Moduł III: Zdolności a umiejętności muzyczne (Wartość: 300zł). Ten moduł pozwoli Ci zrozumieć czym różnią się zdolności od umiejętności, jak rozwijać te pierwsze i wspierać nabywanie tych drugich i jakie znaczenie mają zdolności i ich poziom w kontekście nabywania różnych umiejętności muzycznych (takich jak np. gra na instrumencie)
Moduł IV: Solfeż rytmiczny i solmizacja relatywna czyli Twój nowy słownik do nauczania dzieci muzyki (Wartość: 300zł). W tym module powiem Ci jak wygląda solfeż rytmiczny stworzony przez E.E. Gordona do uczenia dzieci rytmu oraz na czym polega solmizacja relatywna, za pomocą której uczymy dzieci różnych tonalności.
Moduł V: Kolejność uczenia się umiejętności - wprowadzenie (Wartość: 300zł). W tym module poznasz poziomy w ramach różnicowania i wnioskowania, przez które przechodzą dzieci ucząc się muzyki. Dowiesz się jak sekwencyjnie odbywa się ta nauka oraz jakie przykłady prezentować by umożliwić uczniom przechodzenie przez poszczególne etapy.
Moduł VI: Różnicowanie W sześciu podmodułach omówiony jest dokładnie każdy poziom uczenia się umiejętności wraz z przykładami w ramach poziomu różnicowania (Wartość: 500zł).
VI a - Poziom słuchowo głosowy
VI b - Poziom skojarzeń słownych i syntezy części
VI c 1 - Przykłady serii motywów rytmicznych na poziomie skojarzeń słownych, od makro-mikrobitowych, po rozdrobnienia, pauzy, wydłużenia i rytmy nieregularne
VI c 2 - Przykłady motywów tonalnych na poziomie skojarzeń słownych w tonalności durowej i molowej, zarówno w wersji T i D, jak i T, S, D (T- tonika, S - subdominanta, D - dominanta)
VI d - Poziom skojarzeń graficznych
VI e - Poziom syntezy całościowej
Moduł VII: Wnioskowanie W tym module omówiony jest każdy poziom uczenia się umiejętności wraz z przykładami w ramach poziomu wnioskowania, a więc Uogólnianie, Twórczość i Improwizacja oraz Rozumienie Teoretyczne (Wartość: 300zł)
Workbook (E-book) Dzięki najważniejszym infomracjom zebranym w jednym miejscu masz swoje kompendium wiedzy i przykładów nutowych, do których możesz w każdej chwili sięgnąć (Wartość: 200zł)
Dołącz teraz i otrzymaj aż 8 super bonusów!
Bonus I: Pełne zajęcia gordonowskie w formie video (Wartość: 500 zł).
Absolutnie najcenniejszy bonus - obserwuj, analizuj i inspiruj się przy budowie własnych zajęć gordonowskich. W przeciwieństwie do obserwowania zajęć na żywo - do tych możesz wracać wielokrotnie 🙂 Podczas zajęć podaję różne opcje zabaw dla dzieci na różnych poziomach zaawansowania (na różncyh etapach), w tym również przykład z instrumentem (pianino).
Bonus II: Przykłady motywów rytmicznych na poziomie słuchowo/głosowych w wykonaniu 7-letniej Amelki (Wartość: 200 zł)
Bonus III: Przykłady motywów tonalnych na poziomie słuchowo/głosowych w wykonaniu 7-letniej Amelki (Wartość: 200 zł)
Bonus IV: Przykłady motywów rytmicznych i tonalnych na poziomie skojarzeń słownych w wykonaniu 7-letniej Amelki (Wartość: 200 zł)
Bonus V: Rekomendacje podręczników metodycznych do nauki muzyki zgodnie z teorią E.E. Gordona (Wartość: 200 zł)
Bonus VI: Dodatkowe omówienie tematu solmizacji relatywnej z użyciem klawiatury pianina (Wartość: 100 zł)
Bonus VII: Przykład "testu" na rozpoznanie czy uczeń przeszedł audiację wstępną, w wykonaniu 7-letniej Amelki (Wartość: 100 zł)
Dzięki tym bonusom utrwalisz i poszerzysz wiadomości przekazane w modułach. Pamiętaj, że by odpowiednio zapamiętać i wdrożyć wiedzę, należy ją przyswajać wielokrotnie w różnych formach.
Bonus VIII: Dostęp do prywatnej grupy na FB (Wartość 200 zł)
Dołączając do kursu otrzymujesz również dostęp do mojej zamkniętej społeczności na FB, gdzie wraz z innymi rodzicami i nauczycielami wspólnie dzielimy się pomysłami na zabawy muzyczne z dziećmi, wspieramy w coraz lepszym muzykowaniu i dopingujemy w momentach zwątpienia.
1. Jak szybko nauczę się prowadzić zajęcia?
Poprawna odpowiedź brzmi – to zależy!
Nie jestem w stanie przewidzieć w jakim tempie i jak dokładnie będziesz przerabiała Kurs online „Uczenie muzyki dzieci w wieku szkolnym zgodnie z teorią E.E. Gordona. Audiacja Właściwa”.
Mogę powiedzieć jednak, że na przestrzeni ostatnich lat miałam okazję pomóc dziesiątkom nauczycieli. W większości przypadków ćwiczenie prowadzenia zajęć możesz zacząć od razu po wysłuchaniu wszystkich modułów i obejrzeniu przykładów. Doskonalenie warsztatu nauczycielskiego w tym temacie to proces ciągły, zachęcam CIę docelowo do uczestnictwa w dedykowanych warsztatach ze specjalistami w tej tematyce również spoza Polski, np. z Marilyn Lowe.
2. Czy muszę mieć wykształcenie muzyczne?
Musisz mieć podstawową wiedzę muzyczną. W kursie posługuję się sformułowaniami, które mogą być dla Ciebie niejasne, jeśli nie miałaś wcześniej do czynienia z zagadnieniami muzycznymi. Ewentualnie - jeżeli doskonale śpiewasz i jesteś skora do nauki a równocześnie zdeterminowana, że chcesz prowadzić właśnie zajęcia gordonowskie - będziesz musiała tę wiedzę uzupełnić.
3. Czy muszę umieć śpiewać?
Tak. Umiejętność czystego śpiewania (prawidłowa intonacja) jest niezbędna do prowadzenia zajęć gordonowskich. Podobnie jak poczucie rytmu (pulsu).
4. Na jak długo przyznawany jest dostęp do kursu?
Dostęp do kursu przyznawany jest przyznawany bezterminowo 🙂 (zgodnie z regulaminem - na rok, w praktyce, w ramach bonusu - na zawsze).
5. Jakiego wsparcia mogę oczekiwać z Twojej strony?
6. Czy ukończenie kursu daje mi uprawnienia do prowadzenia zajęć gordonowskich w placówkach?
7. Jak mogę uzyskać certyfikat ukończenia kursu?
8. Czy mogę otrzymać fakturę?